petak, 23. rujna 2011.

Katarina Čorić


Katarina Čorić
Trava je svježa i meka, a sunce visoko i lipo sja,
ajme travo, ajme sunce kako li vas volim ja!
Nebo je plavo i bijelo i ptice po njemu svakojake plove,
nebo, ptice, volim vas, dođite mi u snove!
Zrak je čist, a vjetar mi prolazi kroz kosu,
volim zrak, volim vjetar, volim na cvijetu jutarnju rosu!
Kiša je mokra i od nje zemlja miriši,
volim te kišo, dođi suze mi sakrij, obriši!
Snijeg je bijeli i mekan kao svila,
snijeg volim te, budi boja mojih krila!
Vidi tamo cvijet kraj slapa cvijeta,
sretna sam i volim to,
o srećo prati me na kraj svijeta!


Evo spuštam pogled tebi i otvaram oči,
Da ti kažem ili ćeš sam razumjeti moći..?
Hoćeš razumjeti što mi jesu ovi stihovi svi,
Hoćeš li razumjeti da sve to meni jesi ti..?
Zašto ti nebi bila Sunce
Kad ti to meni jesi
I zašto ti nebi bila Mjesec
Kad i to si mi
Zašto ti nebi bila Cvitak mirisni
Zamisli da Zeko sam plišani, pa me uza sebe stisni
Zašto ti nebi bila najslađa Čokolada
Pa me jubi cilo vrime ali i lizni katkada
Zašto ti nebi bila Tipka na mobitelu jedina
Pa me zovi i kaži da fali ti moja blizina
Zašto ti nebi bila Knjiga čistih stranica
Pa me ispišeš da znam tajne koje krije ti glavica
Zašto ti nebi bila Ptičica mala
Pa me dižeš i paziš kad god bi pala
Zar se pred tobom stvorila magla tako gusta
Da nevidiš mi srce i izostavljaš ga kao da je pustinja pusta
Zar ne vidiš da bez nježnosti tvoje oči su mi izgubile sjaj
Zar ne shvaćaš da oklopi tvoji guraju me tamo gdje je kraj
Jesam sebična, a možda i luda
Ali sama neću dospjeti nikuda
Molim te nemoj da i dalje me boli
Zato ostavi me ili iskreno voli

Hladan vjetar noćas puše,
a i kiša strašno pada,
ove noći nemam mira
na ulici pustog grada.
Ja ne želim sakriti se
ni od vjetra ni od kiše,
oni su mi prijatelji
jer ja nemam nikog više.
Još se sjećam dana
kad sam s tobom sretan stajao
i na kiši i na vjetru
zaljubljen se nisam bojao.
I na vjetru i na kiši
gdje se sretni dani gube,
meni nebi bilo teško
da me tvoje usne ljube.



Moje ime je Katarina Ćorić, rođena sam u Sl. Brodu 23.05.1987. godine. Završila sam srednju Tehničku školu u Sl. Brodu. Po završetku srednje, upisala sam preddiplomski studij Hortikulture u Sl. Brodu. Trenutno sam na diplomskom studiju u Osijeku na Poljoprivrednom fakultetu. U slobodno vrijeme čitam, gledam filmove, trčim, skiciram odjeću i uživam u vrtlarstvu.

Nema komentara:

Objavi komentar