petak, 23. rujna 2011.

Nevenka Nedić


Nevenka Nedić
VOLIM TE
Na granici
Između stvarnosti i mašte –
Srela sam te.
U nesvakidašnjoj prilici –
Borila sam se.
Nenadano
Želim te.
Od Njega dano
Samo za mene,
Kao nešto sveto,
Nikad prokleto –
Volim te.
Konac 2006.
LJUBAV DO SMRTI
Došao je dan istine:
Samo ja upotpunjujem
Izgubljeni dio tvog života.
Znam da se osjećaš osamljeno –
Spoznajem po okusu tvojih suza.
Daruj mi dušu otopljenu
Na Suncu zimskog jutra.
Moja najdraža opsesija!
Voljet ću te do smrti
Ljubavlju čišćom od boli.
Demoni ljubavi su me zazvali,
Bila sam u rukama vremena.
Znala sam da ćeš i ti
Pasti u njihov zagrljaj.
Rujan 2008.
O NAŠOJ LJUBAVI PISAT’ UMIJEM
O našoj ljubavi pisat’ umijem
Ogrnjena maštom najljepših snova,
Na krilima jezerskih labudova
Kojima letim pod ljubavni trijem.
Šum živih osjećaja nije nijem
Kada nas grije toplina dlanova –
Ta u njima su zapisana slova
O ljubavi s kojom duševno zrijem!
Ne poznajem zlo koje nam prijeti
Jer na putevima sja svjetlost danja.
Radi nje vrijedi noćima bdjeti
I voljenom biću dok slatko sanja
Šapnuti kako su divni soneti
Kojim se rima toj ljubavi klanja.
17. studenog 2010.
LJUBAV VLADA U PUNINI MOG DUHA
Ljubav vlada u punini mog duha:
Kada žeđam, poji me crnim vinom,
Nadahnjuje mi tijelo milinom
I siti ga nitima crnog kruha.
Bješe vedra večer, rano noć gluha,
Kada upoznah te istine činom
Što oblikovahu (k’o tvorac glinom)
Posudu koja ne ostaše suha:
Poljupci, ples i tamna čokolada
Donesoše mi radost i toplinu,
Osjećaje dovedoše do sklada,
Na beskrajan put u sretnu dolinu.
Sada te ljubim k’o ljepotu Lada,
Sada njegujem duševnu vrlinu.
04. lipnja 2011.
VOLIM BITI ZALJUBLJENA
Volim biti zaljubljena:
Kada ne mislim na ljubav,
Zaljubljena sam u život koji živim.
Volim oblake,
Jer su u njima skrivena veselja
Moje sanjarske duše.
Kada je duša sanjarska,
Srce je samo jedno od onih mladenačkih srca
Koji su svojom snagom
Željeli zagrliti cijeli svijet.
Moje zaljubljeno srce
Vidi ljubav u najljepšem svjetlu,
Brine se za nju i njeguje,
Dan posvećuje njenom ljepotom.
Ona je moj najbolji prijatelj –
Ja želim biti sa svojim najboljim prijateljem zauvijek!
Sreća u osmijehu koja ne prestaje,
Ljepota koja obuzima snove
I pogled na svijet obojan čarolijom –
To je zaljubljenost, vesela i poletna.
Neka sjaj moje duše
Zablista kao Sunce u žarko ljeto,
Jer ja volim biti zaljubljena.


05. kolovoza 2011.
Nevenka Nedić rođena je 23. listopada 1989. godine. Pjesme je počela pisati u ranom djetinjstvu. Pojedini radovi su joj objavljeni u zajedničkim zbirkama i časopisima. Studira filozofiju i pedagogiju na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Uživa u pisanju Petrarkinih soneta, naklonjena je filozofiji (osobito Nietzscheovoj) i ističe se u različitim područjima književnog i umjetničkog stvaralaštva.

1 komentar: