petak, 23. rujna 2011.

Ljiljana Crnić


Ljiljana Crnić
DOKAŽI MI
Dokaži da me voliš
makar slaži, prevari
Noćas budi moj
hoću da ludujemo
Zaključavam etiku
u škrinju dok
trnci
kroz mene jure
Uzmi ženu pred sobom
Probudi kurvu
što haljinu tajni
skida i
bisere laži
krije u sebi
pocjepaj sa bedara
snenih svilu
Ti
Lopov godina
mojih
Da li ikada kažeš
da voliš?


Moje ime je Ljiljana Crnić, rođena u Splitu. Živim u Beogradu.
-Pišem poeziju i prozu.
-Publikujem od 2009, objavljivana u više od 12 zbornika i almanaha i antologija
-Objavljivana u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Italiji, Kanadi
-Zastupljena u kanadskoj Antologiji “Pjesnici za mir u svijetu” 2011.
-Prisutna na portalima u svim ex-jugoslovenskim zemljama
-Prevođena su mi pjesme na slovenački, makedonski, engleski , talijanski, njemački, francuski
-Gost sam bila na Međunarodnom festivalu poezije u Rijeci, novembra 2010.
-Gost na Kulturnoj manifestaciji “Sarajevska zima” povodom Svijetskog dana poezije u Sarajevu, među 21. učesnikom iz 6 zemalja svijeta,marta 2011.
-III Međunarodni festival ” Mostovi spajaju ljude-Tara ” maj 2011…
-Književna manifestacija “Na pola puta”, Prijepolje 2o11
-Gost KNS (Kultura Novo Sarajevo) na 5.novosarajevskim međunarodnim književnim susretima, avgust 2011.Predstavljena moja knjiga
-Jedan sam od autora zastupljenih u internacionmalnom kulturnom konceptu DIOGEN PROKULTURA
-Član sam HKD- Hrvatskog književnog društva, Književnog kluba ” Scena Crnjanski”, Saveza književnika SKOR iz Beograda, Kluba pisaca Čukarica, KZJ, Književnog kluba “Mika Antić” Inđija
Dodjeljene su mi:
-Nagrada stručnog žirija, ” Najiskrenija pjesma” na 10. Konkursu ” Ljubav je pjesma najljepša ” u Mrkonjić Gradu, februar 2011.
-Pohvala KZJ, Književna manifesstacija ” Na pola puta ” Prijepolje maj 2o11.
-Pjesnički maraton u Legatu pariskog slikara i pjesnika Nikole Šujice- Zemun, 2011 – Treća nagrada
-”Poetska pozornica plus” 2o11 -Ćuprija, odluka stručnog žirija za pjesmu meseca maja 2o11
Objavila sam knjigu ljubavnih pjesama: “Nikom neću reći tko si” (2011)
U pripremi je druga knjiga ljubavne poezije.

Nema komentara:

Objavi komentar