petak, 23. rujna 2011.

Monika Tubić


Monika Tubić
Fb sam proklela onoga dana kada sam te srela…
Ugledam te ,,Online”
i novu poruku u ,,Inboxu”
za njim odmah ,,Smiley” na četu…
Oči zatvorim da bolje zamislim
kako si pored mene i
otisak tvoje ruke na mojoj koži.
Strast se budi i želja za usnama
koje me u pravom svetu ljube.
Čuvam se od suvišna tipkanja
da ti ne bih napisala
ono što može da te povredi,
tri tačke na ,,Chet”-u
rećiće ti mnogo više.
Dugo znamo se
jedno malo ♥ (srce)
značiće ti mnogo više.
Kada nemost progovori
i hrabrost prste pobedi
možda ti i napišem
Volim te…
Sve dok se to ne desi
ostaćemo u ,,Virtuali” nedodirljivi.
Upoznaj me ,,Live”
svakog trena može
struja da nestane.

MINIJATURE
Igra
Ako je ljubav igra
u kojoj neko dobija
a neko gubi,
ja sam onda gubitnik
jer nikome ni u čemu
ne ostajem dužna.

Bez kajanja
Život je previše kratak
da bih se budila sa kajanjima,
i zato ti želim reći samo jedno…
,,Volim te!”
A neću ni pitati
,,Čime sam to sazlužila?”
U srcu punog ljubavi
nema samoće!

Svet
Pogledaj oko sebe
da li vidiš
boje, ljude, nebo, zvezde…
A šta ako je svet
jedno mračno mesto
a mi slepi i zarobljeni
lutamo po njemu?



Biografija:
Monika Tubić je rođena u Novom Sadu 1979 godine, živi i radi u Kaću.
Piše stihove, eseje i prozu o sebi, drugima i okolini. Nema objavljenu zbirku ili knjigu.

Nema komentara:

Objavi komentar